27 mars, 2012

Tårta till lillebror!

När min bror Jack fyllde 21 åkte jag o barnen hem till honom o överraskade med tårta. Tårtan dekorerades ganska enkelt, men jag tror den uppskattades ändå ;-)
På tårtan står det Mårfar MorgonRock -det är namnet på min brors band! Eller vad man nu ska kalla det för han gör allt helt själv -spelar, sjunger o skriver låtar! Han spelar alla instrument själv + sjunger egna låtar o sätter sen ihop det hela till en hel komplett låt -ascoolt ;-)







Tårtan innehöll:
ljusa bottnar fyllda med jordgubbs- o rabarbermousse och chokladmousse
spacklad med grädde
täckt med marsipan o dekorerad med dekorfondand.


-reklam-
Man kan lyssna på min bror "Mårfar MorgonRock" på youtube -o det tycker jag ni ska göra =)
Klicka bara här ---> Stop Talk
Klicka bara här ---> No Help To Get
Klicka bara här ---> Farväl

Han spelade tidigare i ett band som hette Earlier Opinion -även det finns på youtube =) Där spelade han elgitarr, vilket även är det han i huvudsak spelar nu med =)
-reklam-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar